Site icon Μυρμιδόνες – Νέα του Δήμου Δομοκού

LIVE ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021: Η 1η ημέρα του αγώνα

18:55
Στο τέλος της πρώτης μέρας του Ράλλυ Ακρόπολις 2021, ο Κάλε Ροβάνπερα της Toyota ηγείται της τριπλής μάχης κορυφής από τους Οττ Τάνακ και Σεμπαστιάν Οζιέ:
Γενική κατάταξη μετά το τέλος της 1ης μέρας:
1. Ροβάνπερα 1:01:57.1
2. Τάνακ +3.7
3. Οζιέ +3.9
4. Σόρδο +23.9
5. Φουρμό +54.2
6. Γκρίνσμιθ +1:23.3
7. Μπουλάσια +2:40.0
8. Μίκελσεν +2:46.3
9. Έβανς +4:46.7
10. Νεβίλ 6:55.9
18:50
ΕΔ6, Λουμπέ: Το σημείο που κόλλησε, στην άκρη του δρόμου, το Hyundai του Πιέρ Λουμπέ – και μπροστά ο Τιερί Νεβίλ που έχει κατέβει να ελέγξει αν το πλήρωμα είναι καλά.
18:45
Οι χρόνοι της ΕΔ6 «Ελάτεια»:
1. Τάνακ 5:59.5
2. Ροβάνπερα +2.5
3. Σόρδο +3.2
4. Φουρμό +3.3
5. Οζιέ +3.6
6. Γκρίνσμιθ +8.5
7. Έβανς +11.3
8. Νεβίλ [+51.2]
18:44
18:43
ΕΔ6 ΕλάτειαΟι οργανωτές ανακοίνωσαν ότι η Ειδική θα εκκινήσει, και πάλι, σύντομα – πολλή προσοχή συνίσταται σε όσους βρίσκεστε στην Ελάτεια!
18:41
ΕΔ6, Νεβίλ: Στον Βέλγο θα αποδοθεί ενδιάμεσος χρόνος από τους οργανωτές. «Είχαμε μια άσχημη μέρα. Τίποτα δεν δούλευε – είχαμε πολλά προβλήματα. Είμαι πολύ περήφανος για τη δουλειά που έκανα, για να συνεχίσει το αυτοκίνητο. Νομίζω ότι ο κριτής μας είχε δείξει την κόκκινη σημαία πριν βγει ο Λουμπέ. Ήταν δύσκολο να δω, με τόσους θεατές. Σταματήσαμε να δούμε αν [το πλήρωμα] είναι εντάξει».
18:39
ΕΔ6, ΕλάτειαΔιακόπηκε η Ειδική.
18:38
ΕΔ6, Λουμπέ: Το αυτοκίνητο του Γάλλου απομακρύνθηκε από την άκρη του δρόμου, με τη βοήθεια των θεατών, και έφτασε -προβληματικά- στον τερματισμό.
18:37
ΕΔ6, Ελάτεια: Η Ειδική έχει διακοπεί, διότι το αυτοκίνητο του Λουμπέ και οι θεατές που βοηθούν έχουν κλείσει το δρόμο. Ο Τιερί Νεβίλ έφτασε πρώτος και κατέβηκε να ελέγξει την κατάσταση – πριν συνεχίσει για να τερματίσει. Στον Βέλγο, και σε όσους ακολουθούν, θα δωθούν ενδιάμεσοι χρόνοι από τους οργανωτές.
18:35
ΕΔ6, Λουμπέ: Ο Πιέρ Λουμπέ έχει σταματήσει στην άκρη του δρόμου, μέσα στην Ειδική, εξαιτίας ενός τεχνικού προβλήματος. Ωστόσο, στο σημείο που σταμάτησε ο εμπρός δεξής τροχός του βρέθηκε εκτός δρόμου, και κόλλησε εκεί. Προς το παρόν οι θεατές προσπαθούν να τον βοηθήσουν να ξεκολλήσει το Hyundai i20 WRC, και να συνεχίσει.
18:27
ΕΔ6, Σόρδο«Ήταν ok. Μια καλή μέρα, χωρίς δράματα, οπότε είναι εντάξει. Αυτή η Ειδική δεν ήταν καλή για εμάς, πιστεύω ότι ο χρόνος μας ήταν κακός. Η αυριανή είναι μεγάλη μέρα και είναι όλα εντάξει».
18:26
ΕΔ6, Έβανς«Δεν μπορεί να κάνει κάποιος και πολλά σε μια τέτοια κατάσταση. Προσπαθήσαμε να κάνουμε ό,τι μπορούσαμε, αλλά ατυχώς έτσι έχουν τα πράγματα σήμερα. Τώρα μπορούμε να γυρίσουμε στο Σέρβις Παρκ και να τακτοποιήσουμε τα πράγματα για αύριο».
18:24
ΕΔ6, Σόρδο: Τρίτος χρόνος του Ισπανού της Hyundai, στα 3,2” πίσω από τον ομόλογό του, Τάνακ.
18:23
Ο Κάλε Ροβάνπερα ολοκλήρωσε την πρώτη μέρα επικεφαλής του αγώνα, με διαφορά 3,7 από τον Οττ Τάνακ και 3,9” από τον Σεμπαστιάν Οζιέ.
18:21
ΕΔ6, Έβανς: Κατάφερε να τερματίσει την ημέρα ο Έλφυν Έβανς, παρά τα προβλήματα στο κιβώτιο. Στην Ελάτεια έχασε μόνο 11,3 δευτερόλεπτα.
18:19
18:18
ΕΔ6, Τάνακ«Σήμερα πάσχιζα όλη την ημέρα. Προσπάθησα πάρα πολύ σε αυτή την Ειδική, αλλά δεν είχα καμία αίσθηση του αυτοκινήτου. Δεν μπορώ να περάσω όλο το ράλι έτσι. Είναι δύσκολο, αλλά θα συνεχίσω να πιέζω».
18:17
ΕΔ6, Γκρίνσμιθ: Τέταρτος χρόνος του Βρετανού της M-Sport, 8,5” πίσω από τον Τάνακ
18:15
ΕΔ6, Τάνακ: Πρώτος χρόνος από τον Εσθονό! Ο πρωταθλητής του 2019 ήταν 2,5” ταχύτερος του Ροβάνπερα και 3,6” του Οζιέ.
18:14
ΕΔ6, Ροβάνπερα«Η αίσθηση που είχα από το αυτοκίνητο ήταν καλή. Ελπίζω και ο χρόνος να ήταν καλός. Ας δούμε τώρα τι μπορούμε να κάνουμε αύριο. Νομίζω ότι πρέπει να αλλάξουμε το στήσιμο λίγο».
18:11
ΕΔ6, Ροβάνπερα: Τερμάτισε και ο Φινλανδός – ήταν 1,1” ταχύτερος του Οζιέ.
18:09
Στο μεταξύ, ο Όλιβερ Σόλμπεργκ αναφέρει στο twitter ότι η εγκατάλειψή του στην ΕΔ4 (Αγ. Θεόδωροι 2) προήλθε από ένα πρόβλημα στην ανάρτηση.
18:08
ΕΔ6, Οζιέ«Νομίζω ότι πρέπει να είμαι πολύ χαρούμενος με αυτή την ημέρα. Έκανα ό,τι μπορούσα και καταφέραμε να μείνουμε μακριά από μπελάδες. Ήταν μια αληθινά καλή μέρα. Αυτή η Ειδική ήταν πολύ πολύ ανοιχτή, με πολύ γρήγορο προφίλ, αλλά ελπίζω ότι δεν θα μας κοστίσει πολύ χρόνο».
18:02
ΕΔ6, Οζιέ: Ο πρωταθλητής ολοκλήρωσε την Ελάτεια χωρίς προβλήματα, με χρόνο 6:03.0
18:01
ΕΔ6 Ελάτεια: Η Ειδική του Καλλίδρομου έχει, έτσι, μήκος 11,65 χλμ., αλλά το γεγονός ότι έχει να χρησιμοποιηθεί για αρκετά χρόνια την κάνει αρκετά απαιτητική για τα πληρώματα και τα αυτοκίνητα.
17:58
ΕΔ6 Ελάτεια: Φέτος αποτελείται από το πρώτο μόνο τμήμα της λαοφιλούς αυτής Ειδικής του παρελθόντος. Συγκεκριμένα, στο φετινό Ακρόπολις τελειώνει στην είσοδο του χωριού Ζέλι. Στο πρώτο της χιλιόμετρο έχει κάποια νεροφαγώματα, καθώς ο δρόμος δε χρησιμοποιείται πια.
17:57
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ εκκίνησε στην Ελάτεια. 
17:51
H ΕΔ6 Ελάτεια θα εκκινήσει σε περίπου πέντε λεπτά (17:55). Είναι η τελευταία δοκιμασία της ημέρας, πριν τα πληρώματα κατευθυνθούν για τη διανυκτέρευση στο Σέρβις Παρκ της Λαμίας.
17:48
Μαντς Όστμπεργκ: Ο πρωταγωνιστής του WRC2 εγκατέλειψε. Σταμάτησε στο 7,8 χλμ. της Θήβας, και έκανε επιδιορθώσεις στο εμπρός αριστερό μέρος του Citroen C3 Rally 2 – αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
17:06
Ακολουθεί η τελευταία Ειδική Διαδρομή της ημέρας, στην κλασσική «ακροπολική» Ελάτεια.
17:04
17:03
Η γενική κατάταξη μετά την ΕΔ5 «Θήβα»:
1. Ροβάνπερα 55:55.2
2. Οζιέ +2.8
3. Τάνακ +6.2
4. Σόρδο +23.2
5. Φουρμό +53.4
6. Γκρίνσμιθ +1:17.3
7. Λουμπέ +3:52.7
8. Έβανς +4:37.9
17:00
16:56
Οι χρόνοι της ΕΔ5 «Θήβα»:
16:54
ΕΔ5, Νεβίλ«Το ‘λύθηκαν’ είναι μεγάλη λέξη, αλλά τουλάχιστον το αυτοκίνητο οδηγείται. Η αντλία [της υποβοήθησης του τιμονιού] είχε σπάσει. Κατάφερα να την κολλήσω, αλλά πάλι πρέπει να συμπληρώνουμε διαρκώς λιπαντικό. Μαζί, κάποια ηλεκτρικά προβλήματα το κάνουν ακόμα πιο δύσκολο».
16:52
ΕΔ5, Νεβίλ: Ο Βέλγος φαίνεται πως έλυσε τα μηχανικά προβλήματα του Hyundai i20 WRC, ειδικά με το σύστημα διεύθυνσης, και έγραψε το δεύτερο χρόνο – 2,3” πίσω από τον Οζιέ.
16:51
Αυτή ήταν η πρώτη σημερινή νίκη Ειδικής Διαδρομής του Οζιέ, και η δεύτερή του στον αγώνα μετά τη χθεσινή Υπερειδική.
16:48
ΕΔ5, Φουρμό: Ο Γάλλος της M-Sport ήταν από τους λίγους που είπαν πως χάρηκαν την Ειδική, και σημείωσε τον 5ο χρόνο. «Δεν ήταν τόσο άσχημα, είχα λίγη υποστροφή στα σημεία με υγρασία. Στο στεγνό ήταν καλύτερα με τα σκληρά ελαστικά. Δεν είναι κακή Ειδική, και σίγουρα την απόλαυσα πολύ».
16:45
16:44
ΕΔ5, Σόρδο: Ο Ισπανός της Hyundai τερμάτισε τη Θήβα έχοντας σημειώσει το δεύτερο χρόνο, αλλά και πάλι 4,5” πίσω από τον Οζιέ. «Είναι λίγο περίεργο, διότι στα σημεία που έχει υγρασία έχεις πρόσφυση αλλά στα στεγνά καθόλου. Ο χρόνος δεν είναι και τόσο κακός, αλλά δεν είμαι και τόσο χαρούμενος».
16:41
ΕΔ5, Έβανς: Κατάφερε να τερματίσει και αυτή την Ειδική ο Ουαλός, παρά το πρόβλημα στο κιβώτιο. «Είναι ακόμα δύσκολο», είπε, καθώς απώλεσε ακόμα 50 δευτερόλεπτα.
16:36
ΕΔ5, Γκρίνσμιθ: Ο Βρετανός της M-Sport Ford έχασε 36,2” σε σχέση με τον Οζιέ. Η διαφορά οφείλεται σε ένα τετ-α-κε του στην αρχή της ΕΔ. «Δεν ήταν καλή Ειδική, και νομίζω ότι είχα και ένα κλατάρισμα στο τέλος».
16:35
ΕΔ5, Τάνακ«Για να πω την αλήθεια πασχίζω με το αυτοκίνητο, δεν έχω καθόλου την αίσθησή του. Κάνω το καλύτερο που μπορώ, αλλά δεν το απολαμβάνω ιδιαίτερα».
16:34
ΕΔ5, Ροβάνπερα«Δεν εκπλήσσομαι, για να είμαι ειλικρινής. Δεν μπορώ να θυμηθώ πότε οδήγησα για τελευταία φορά στο χώμα σε τόσο δύσκολες συνθήκες. Η πρόσφυση με τη σκληρή γόμα σε ορισμένα σημεία ήταν τόσο καλή που δεν μπορούσα να γυρίζω το αυτοκίνητο».
16:32
Η γενική κατάταξη των τριών πρώτων μετά την ΕΔ5 Θήβα:
1. Ροβάνπερα
2. Οζιέ +2.8
3. Τάνακ +6.2
16:30
ΕΔ5, Τάνακ: Ακόμα παραπάνω έχασε ο Τάνακ από τον Οζιέ – 7,1 δευτερόλεπτα.
16:29
ΕΔ5, Ροβάνπερα: Ο Φινλανδός, παραδόξως, έχασε 4,7 δευτ. από τον Οζιέ στη Θήβα.
16:22
ΕΔ5, Οζιέ«Πριν από λίγες ώρες θα ήταν πλεονέκτημα να εκκινείς από μπροστά. Αλλά τώρα δυστυχώς ο δρόμος έχει στεγνώσει πολύ. Πάσχιζα με το αυτοκίνητο, η πρόσφυση είναι εναλλασσόμενη».
16:20
ΕΔ5, Οζιέ: Τερμάτισε την Ειδική ο πρωταθλητής, με χρόνο 15:25.2
16:19
16:17
Μετά τον Κάλε Ροβάνπερα, εκκίνησε και ο Οττ Τάνακ – ο πρώτος της τριάδας της Hyundai.
16:04
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ ξεκίνησε την τέταρτη Ειδική της ημέρας και πέμπτη του αγώνα.
16:03
ΕΔ5, Θήβα: Η μεγαλύτερη Ειδική της ημέρας, με μήκος 23,27 χλμ. Δύσκολη και απαιτητική, περιλαμβάνει κυρίως κλειστά κομμάτια. Το χώμα είναι σκληρό, ενώ το «πεδίο βολής» στο 16,74 χλμ. είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε οι θεατές να έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν για περισσότερο από 1 λεπτό τα περάσματα των αυτοκινήτων.
15:59
Ο Κάλε Ροβάνπερα “πετά” μέχρι στιγμής στο Ράλλυ Ακρόπολις
14:51
H επόμενη Ειδική, ΕΔ5 Θήβα, ήταν προγραμματισμένη για τις 15:47, αλλά αναμένεται να εκκινήσει στις 16:02. Για την ακριβή ώρα περιμένουμε την ανακοίνωση της οργάνωσης.
14:36
Η γενική κατάταξη μετά την ΕΔ4 «Αγ Θεόδωροι 2»:
14:35
Οι χρόνοι της ΕΔ4 «Αγ. Θεόδωροι 2»:
14:32
14:30
ΕΔ4, Νεβίλ«Ένα μεγάλο μπέρδεμα. Είχαμε πολλά τεχνικά θέματα από το πρωί, και τώρα και το σύστημα διεύθυνσης. Είναι μια μέρα που θέλω να ξεχάσω. Αλλά θα συνεχίσουμε να μαχόμαστε, έχουμε δύο Ειδικές ακόμα και δεν θα τα παρατήσω».
14:26
ΕΔ4, Νεβίλ: Τερμάτισε την Ειδική ο Βέλγος της Hyundai, με πολλά προβλήματα από το σύστημα διεύθυνσης. Πέραν της ποινής 4 λεπτών, έχασε ακόμη 1:50.9 εδώ…
14:25
ΕΔ4, Γκρίνσμιθ & Φουρμό: Το δίδυμο της M-Sport Ford σημείωσε κλείνει την εξάδα των χρόνων της ΕΔ των Αγ. Θεοδώρων, με υστέρηση 10,7” και 12.0” αντίστοιχα.
14:19
ΕΔ4, Σόρδο: Ο Ισπανός της Hyundai απώλεσε 5,5″ από τον Ροβάνπερα, σημειώνοντας τον 4ο χρόνο. «Ήταν αληθινά δύσκολο, Θα μπορούσα να είχα πιέσει περισσότερο, αλλά νιώθεις κάθε πέτρα στο αυτοκίνητο».
14:16
14:14
ΕΔ4, Έβανς: «Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλά που να μπορούμε να κάνουμε τώρα, αλλά το προσπαθούμε».
14:12
ΕΔ4, Έβανς: Εντέλει ο οδηγός της Toyota απώλεσε ακόμα μισό λεπτό, στον τερματισμό των Αγ. Θεοδώρων. Στη γενική είναι 2:22.6 μακριά από την κορυφή, και με δύο ΕΔ ακόμα πριν το Σέρβις της Λαμίας τα πράγματα δεν δείχνουν και τόσο ευοίωνα για εκείνον.
14:10
ΕΔ4, Έλφυν Έβανς: Ο Ουαλός της Toyota κατάφερε να ξεκινήσει, με καθυστέρηση, την Ειδική, και φαίνεται ότι κατάφερε να τοποθετήσει την 4η σχέση στο κιβώτιο (το οποίο νωρίτερα είχε κολλήσει με την 6η). Ωστόσο, είναι δεδομένο ότι χάνει πολύ περαιτέρω χρόνο.
14:09
ΕΔ4, η γενική κατάταξη προς το παρόν:
1. Ροβάνπερα 40:25.3
2. Τάνακ +3.8
3. Οζιέ +7.5
14:07
ΕΔ4, Τάνακ: Ο Εσθονός της Hyundai πλησίασε τον Ροβάνπερα στα 0,8”. «Οι προκλήσεις είναι καλές. Άλλαξα λίγο τις ρυθμίσεις, η Ειδική ήταν λίγο πιο σκληρή αυτή τη φορά».
14:06
ΕΔ4, Ροβάνπερα«Ήταν εντάξει. Παρότι είναι το δεύτερο πέρασμα, χρειάζεται ακόμα καθάρισμα μετά το πέρασμα των μικρών αυτοκινήτων. Προσπάθησα να ακολουθήσω τις γραμμές του Σεμπ, αλλά δεν είναι εύκολο. Είχα ένα καθαρό πέρασμα».
14:03
ΕΔ4, Ροβάνπερα: Ο Φινλανδός τερμάτισε την Ειδική των Αγ. Θεοδώρων με χρόνο 3,2 δευτ. ταχύτερο του Οζιέ. Δεδομένου ότι ο δρόμος ήταν καθαρός από το πρώτο πέρασμα, ίσως αυτή να είναι μια ένδειξη ότι ο Γάλλος σηκώνει το γκάζι.
13:58
ΕΔ4, Οζιέ: Ο Γάλλος συμπλήρωσε την Ειδική Αγ. Θεόδωροι 2, με χρόνο 13:13.5. «Απίστευτα σκληρός δρόμος, όπως τον περίμενα. Δεν πίεσα και τόσο εδώ».
13:56
Τα προβλήματα του Νεβίλ στη ζώνη ελαστικών του Λουτρακίου.
13:54
Οι Έβανς και Νεβίλ είναι οι δύο πλησιέστεροι αντίπαλοι του Οζιέ στη μάχη του τίτλου. Μετά τις μεγάλες τους καθυστερήσεις ήδη στο Ακρόπολις, θα αλλάξει τακτική ο Γάλλος; Ίσως η νίκη στον 9ο από του 12 γύρους του WRC να μην του είναι πια τόσο απαραίτητη.
13:53
Έλφυν Έβανς: Δεν εκκίνησε την ΕΔ4 στην ώρα του – εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων του Yaris WRC.
13:52
Ελαστικά: οι πρωταγωνιστές του WRC φέρουν για τις τρεις προσεχείς ΕΔ 4 σκληρά ελαστικά και δύο σετ μαλακής γόμας.
13:51
Ο Νεβίλ έφυγε από τη ζώνη ελαστικών με καθυστέρηση 24 λεπτών, και έτσι δέχθηκε ποινή 4 λεπτών – χάνοντας κάθε ελπίδα για τη νίκη στο φετινό Ακρόπολις, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου.
13:49
Ενημέρωση της Hyundai για τον Νεβίλ: Προβλήματα στο σύστημα διεύθυνσης του ανάγκασαν να βγουν καθυστερημένα από τη ζώνη ελαστικών, «Θα προσπαθήσουν να συνεχίσουν στο απογευματινό loop».
13:47
Προβλήματα με το σύστημα διεύθυνσης του Hyundai i20N ανάγκασαν τους Λάμπρο Αθανασούλα-Νίκο Ζακχαίο σε εγκατάλειθψη στην ΕΔ3.
13:39
O Σεμπαστιάν Οζιέ εκκίνησε την ΕΔ4, Αγ. Θεόδωροι 2
13:39
13:37
13:30
Ο Τιερί Νεβίλ αντιμετώπισε πρόβλημα στη ζώνη ελαστικών του Λουτρακίου. Ο Βέλγος της Hyundai έχασε τουλάχιστον 15 λεπτά προσπαθώντας να επανεκκινήσει τον κινητήρα. Προς το παρόν δεν είναι γνωστό αν συνεχίζει, ή πόσο θα του κοστίσει αυτό.
13:29
Η εκκίνηση της ΕΔ4, Αγ. Θεόδωροι 2, θα γίνει στις 13:39
12:08
Τώρα τα πληρώματα οδεύουν προς τη ζώνη ελαστικών του Λουτρακίου. Η επόμενη ΕΔ4, «Αγ, Θεόδωροι 2», είναι προγραμματισμένη για τις 13:24 (αλλά περιμένουμε την ανακοίνωση της οργάνωσης για την επιβεβαίωση της ώρας).
12:06
Η γενική κατάταξη του αγώνα μετά την ΕΔ3 Λουτράκι:
12:05
Οι χρόνοι της ΕΔ3 Λουτράκι:
12:03
Ντάνι Σόρδο: Δεύτερος χρόνος του Ισπανού με το Hyundai i20 WRC, 2,1” πίσω από τον Ροβάνπερα. Οι δύο αρχίζουν να ααξιοποιούν τον δρόμο που έχουν καθαρίσει οι πρώτοι. «Ίσως ο δρόμος καθαρίζει λίγο παραπάνω. Στην πρώτη Ειδική ίσως πίεσα λίγο περισσότερο. Πρέπει να συνεχίσουμε και όλα θα βελτιωθούν».

 

11:55
Μετά από όλα αυτά, ο Κάλε Ροβάνπερα πέρασε στην πρωτοπορία του αγώνα.
11:54
Οττ Τάνακ: δεύτερος χρόνος, 5,3” πίσω από τον Ροβάνπερα. «Στα κλειστά κομμάτια ο κινητήρας στολάρει. Πάσχιζα να το αντιμετωπίσω, και επίσης ο κινητήρας υπερθερμαίνεται λίγο. Οπότε είναι λίγο δύσκολο να οδηγήσω προς το παρόν»
11:51
Ροβάνπερα: «Ήταν λίγο κααλύτερα τώρα. Είδα τη φθορά των ελαστικών μετά την πρώτη ΕΔ και κατάλαβα τι έπρεπε να κάνω. Προσπάθησα να πιέσω λίγο».

 

11:50
Κάλε Ροβάνπερα: Πρώτος χρόνος από τον Φινλανδό, 7,4” εμπρός από τον Οζιέ!
11:48
Ο Έβανς έχασε 1:06.6 στην ΕΔ3, και ουσιαστικά τίθεται εκτός μάχης για τη νίκη.
11:48
Τιερί Νεβίλ: Ολοκλήρωσε την ΕΔ3 έχοντας χάσει 3,7” από τον Οζιέ. «Έκανα ό,τι μπορούσα. Δεν είμαι 100% ικανοποιημένος από την απόδοση του αυτοκινήτου. Άλλες φορές χάνω το μπροστινό και άλλες την ουρά. Κάναμε κάποιες αλλαγές και αισθάνομαι λίγο καλύτερα, αλλά όχι πολύ»
11:46
Οζιέ: ολοκλήρωσε την ΕΔ3 Λουτράκι. «Είμαι πολύ ικανοποιημένος μέχρι στιγμής με την απόδοσή μου».
11:45
Ο Έβανς φαίνεται να έχει απομείνει μόνο με μία ταχύτητα στο Toyota Yaris WRC. Έχει εκκινήσει την ΕΔ3, αλλά δείχνει εκνευρισμένος.
11:30
Χάνει χρόνο ο Έβανς. Φέρεται να έχει πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν εκκίνησε την ΕΔ3 στην προγραμματισμένη ώρα.
11:29
ΕΔ3 Λουτράκι: Κλασική «ακροπολική» ε.δ. Έπειτα από ένα χιλιόμετρο λιθόστρωτου δρόμου, φτάνει σε μια συστάδα πεύκων, όπου στρίβει αριστερά και αρχίζει να ανηφορίζει.Ύστερα
από περίπου 4,5 χλμ. στρίβει αριστερά προς την εκκλησία της Παναγιάς του Πράθι. Το κομμάτι που μεσολαβεί μέχρι το Πράθι ίσως είναι το καλύτερο ως προς την ποιότητα οδόστρωμα του αγώνα. Στο Πράθι, στη δεύτερη διασταύρωση, συνεχίζει προς τα αριστερά και μπαίνει σε ένα πολύ στενό και απαιτητικό κατηφορικό κομμάτι, μέχρι να φτάσει σε ένα ποτάμι. Από εκεί και μετά ο δρόμος ακολουθεί τη ροή του ποταμού μέχρι τον τερματισμό, λίγο πριν από την άσφαλτο. Ο τερματισμός ουσιαστικά είναι στο ίδιο ύψος με την εκκίνηση, σε απόσταση περίπου 540 μέτρων..
11:26
11:25
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ έχει ήδη ξεκινήσει τη δεύτερη Ειδική της ημέρας, την ΕΔ3 «Λουτράκι».
πηγή: sport24.gr
Exit mobile version