Site icon Μυρμιδόνες – Νέα του Δήμου Δομοκού

Contact Center Rep

Στο πλαίσιο ανάπτυξης του τομέα του Contact Center, η First Data ενδιαφέρεται να προσλάβει υπαλλήλους για το τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Περιγραφή Εργασίας
Ο/Η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος/η για την άμεση ακύρωση καρτών και την επανέκδοσή τους μετά από επικοινωνία με τους πελάτες/κατόχους καρτών λόγω απώλειας ή κλοπής κάρτας. Θα είναι επίσης υπεύθυνος για την παροχή τηλεφωνικής έγκρισης συναλλαγών καθώς επίσης και για την διαχείριση της υπηρεσίας ενεργοποιήσεων καρτών. Θα διαχειρίζεται εισερχόμενες κλήσεις και θα καταχωρεί τα σχετικά δεδομένα στα απαραίτητα πληροφοριακά συστήματα της εταιρείας.
 
Απαραίτητα Προσόντα:
  • Απαραίτητη η άριστη γνώση της αλβανικής γλώσσας
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες, άνεση στην τηλεφωνική επικοινωνία
  • Προηγούμενη αντίστοιχη εργασιακή εμπειρία θα θεωρηθεί σημαντικό προσόν
  • Απολυτήριο Λυκείου ή IEK (Επιθυμητό πτυχίο Ανώτερης/Ανώτατης Εκπαίδευσης)
  • Kαλή γνώση χειρισμού Η/Υ
  • Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενες βάρδιες (το τμήμα λειτουργεί σε 24ωρη βάση)
 
Η εταιρεία προσφέρει:
  • Σταθερό μηνιαίο μισθό
  • Ιδιωτική ασφάλιση
  • Ετήσιο bonus απόδοσης
  • Μετακίνηση από και προς τις εγκαταστάσεις της εταιρείας στον Άγιο Στέφανο με εταιρικά λεωφορεία
  • Προοπτικές εξέλιξης και ανάπτυξης σε ένα δυναμικό & πολυεθνικό περιβάλλον εργασίας.

https://fdc.taleo.net/careersection/fdc_external/jobdetail.ftl?job=79779&lang=en

Exit mobile version